Hej, kan jag få ett plåster? Jag skrapade knäet när jag föll för dig

underbar helg !
for till vännäs igår me karro och julia.
va me viktor, simon, benne, och nån conny?
tillslut kom loppan också :)
sen kom natalie och vi va hos viktor och basta.
eller dennis och dexter kom dit och basta me viktor medans vi andra kolla på film.
dexter och dennis for direkt dom hade bastat klart.
sen drog benne, julia och karro för dom skulle sova hos benne.
ja, natalie och loppan sovde hos viktor:)

såg massa filmer till typ tre på morgonen och ja däcka då.
dom satt tydligen och skratta åt mej för ja snarka...
sen gick loppan och natalie och la sej, viktor va typ pigg och fortsatte kolla på tv och höll mej sällskap medans ja sovde xD
vakna efter nån timme av att viktor kolla på tv, så ja kolla en stund me han tills ja somna igen.
natalie och robin fick iaf en säng, ja och viktor tog soffan xD
haha, men ja fick iallafall ligga ner och sova (aa) ja hade benen på viktor så han våga inte flytta på sej. så han satt upp och sovde xD
fast ja vakna på morgonen nångång och såg att han hade huve på min rumpa.. ja orkade inte bry mej, va för trött. och kändes taskigt att väcka han och han offra typ sej själv ba för att ja skulle få ligga skönt :):)

aja, nu ska ja ner och äta, sen kanske duscha? får la se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0