ja älskar dej mer än allt annat

06/09-11  -  14/12-11
dom bästa dagarna i mitt liv.
ja trodde aldrig de skulle ta slut.
och ja trodde aldrig att ja skulle göra slut.
men nu gjorde ja de och ja ångrar mej som fan.
ja saknar och älskar dej tobbe.
ja gör va som helst för att få dej tillbaka.



ja önskar ja kunde vrida tillbaka tiden och göra om dom här tre månaderna.
ja vill ändra alla bråk, alla dåliga stunder vi haft.
för vi båda vet att allt e mitt fel. alla bråk va pga mej.
allt e mitt fel.
du kommer alltid va min största kärlek och ja kommer aldrig sluta älska dej.
ja kommer alltid minnas dom fina stunderna, men ja vet inte om ja ska skratta eller gråta då ja tänker på dom.
just nu gråter ja iallafall..
ja vet inte va ja ska göra, ja vet inte vars ja ska ta vägen.
ja vill bara ha dej tillbaka.
ja kommer aldrig nånsin förlåta mej själv.
ja ska kämpa så länge ja orkar me att få dej tillbaka.
men ja vet inte hur länge ja orkar..

tack för alla fina stunder me dej.
ja kommer aldrig glömma de vi hade.
de va äkta kärlek.
och ja vet att vi e menade för varann.
de här ska bli bra.
ja ska fixa allt ja ställt till me. ja ska fixa allt.
de ska bli vi igen.
de måste bli vi igen...
ja klarar mej inte utan dej..





















de går inte att beskriva me ord hur mycke ja älskar dej.
förlåt mej tobias.
ja vet att de ja gjorde va fel. och ja vet hur mycke ja har sårat dej.
men allt ja vill är att vi ska lösa de här.
ja kommer aldrig sluta hoppas på att de ska bli vi igen.


ja biter ihop och accepterar att du e min vän.
skulle kunna dö för dej men du e värd nån så mycke bättre.
i love you.

Kommentarer
Postat av: sussie

de där a true love story never ens fick du av mig va

2011-12-17 @ 11:58:23
URL: http://sussie.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0