ja faller

vet ni hur känslan av att man faller känns?
de spelar ingen roll va du säger.
de spelar ingen roll va du tycker.
de spelar ingen roll hur du tänker.
de kommer aldrig att bli bra igen.
de spelar ingen roll hur mycke ja gråter.
de spelar ingen roll hur mycke ja skär mej.
de spelar ingen roll hur mycke ja skriker.
du kommer alltid finnas kvar i mina tankar och nu finns du också på mina armar.
de spelar ingen roll hur mycke ja sover.
de spelar ingen roll hur roligt ja har.
de spelar ingen roll hur mycke ja älskar nån annan.
du kommer aldrig försvinna, du va den första.
de spelar ingen roll va ni än gör.
ja kommer ändå alltid må dåligt.
ja kommer aldrig glömma mina två bästavänner som inte finns längre.
ja kommer aldrig glömma min första kärlek, hur dåligt han än behandla mej så
va han va den första.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0