älskade

de ja vill säga nu e att ja älskar Tobias Tagewall Fransson mer än allt annat.
ja skulle kunna dö för dej älskling, bara för att du ska må bra.
du betyder allra mest för mej, ja skulle inte kunna byta ut dej mot nån.
även fast ja e en idiot och säger massa saker.
så menar ja inget av de.
då ja säger att du borde hitta nån annan och allt de där.
de menar ja inte ens. ja älskar dej så otroligt jävla mycke.
lämnar du mej nu, då vet ja fan inte va ja gör. du e allt ja behöver. du e allt ja vill ha.
du e luften ja andas.
älskling, du e min drog.

ja skulle kunna berätta om hur underbar du e.
hur många gånger du torkat mina tårar på natten då ja gråtit mej genom ångest attacker.
eller hur de pirrar i magen då ja känner dina armar runt mej.
ja skulle kunna berätta om alla gånger du tagit min hand i din, alla gånger vi brottats.
då ja tror att ja ska vinna varje gång. men ja förlorar alltid. men ja ger ändå aldrig upp.
tobbe, ja SKA vinna över dej nångång.

du vet inte hur mycke du betyder för mej, hur mycke ja älskar dej.
älskade, ett liv utan dej går inte. du e mitt liv.
du har hjälpt mej me så otroligt mycke. mycke mer än du tror.
då du håller om mej då ja e ledsen och bara e tyst, betyder så mycke mer än du tror.

mitt hjärta hoppar över ett slag då ja ser dej. de e fortfarande som första gången.
alla känslor ja får då ja ser dej, ja vill ba springa och hoppa på dej och aldrig, aldrig, aldrig släppa taget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0