ögonblicket som aldrig lämnar mina minnen

alla gånger ja ser dej känns som första gången.
ja kommer ihåg pirret i magen då ja såg dej gå över vägen.
ja minns att ja log jätte stort mot dej, men ångra mej nästan direkt.
ja kände mej så fjantig.

ja rökte tydligen jätte mycke enligt dej.
men de va för att ja va nervös över att träffa dej.
ja kommer ihåg då ja la ner huve på bordet och du satt och ryckte hårstrån för att jävlas.
eller då du släckte min cigg me fingrarna och ja vart as förbannad.
men ja va så jävla lycklig inombords för de va mej du höll på me, ingen annan.
då ja for hem skicka ja ett sms där ja skrev att du va snygg.
du sa att ja inte va din typ av tjej osv.
ja höll på att ge upp, men ändå tänkte ja "han ska bli min tillslut, spelar ingen roll hur lång tid de tar, han ska bli min"

helgen då ja va och lana me några kompisar börja vi smsa igen.
och den helgen bestämde vi oss för att träffas.
ja kommer ihåg hur blyg ja va eftersom de va första gången vi träffades ensamma.
ja kommer ihåg hur mycke du reta mej för att ja vart röd i ansiktet efter vår första kyss.
ja kommer ihåg hur otroligt lycklig ja va.
även om vi inte skulle bli tsm så hade ja fått en kyss av världens snyggaste kille och de spelar ingen roll om ja skulle va kär i han för alltid för ja visste att de skulle bli vi tillslut.
annars kunde ja bara drömma mej till de och låtsas.
för du va min, även fast inte ja va din.


Tobias Tagewall Fransson - du e för fan världens bästa kille. och ja menar de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0