varje gång vi bråkar går mitt hjärta i tusen bitar

allt han gör för mej, varje gång han rör vid mej får mej att inse att ja skulle kunna dö för han.



alla roliga stunder vi har, alla gånger vi busat, alla gånger vi åkt moppe, då vi grilla, alla gånger vi säger att vi älskar varann, alla gånger vi ba ligger i sängen och snackar, då vi åkte bil nu i helgen, första gången vi va me varann,
ja skulle kunna skriva hur mycke som helst om va vi gjort.


ja skulle kunna skriva om ditt underbara leende, eller känslan ja få då ja ser dina händer i mina, ja skulle kunna skriva om den knäppa minen du gör då du kniper ihop ögonen och ler, eller hur roligt du kan gå ibland, ja skulle kunna skriva om alla gånger du kollat mej djupt i ögonen och sagt att du älskar mej mer än allt annat, ja skulle kunna skriva om då du drar upp byxorna jätte högt och försöker vara sexig men de slutar me att båda ligger och skrattar på sängen,
ja skulle kunna skriva om alla gånger vi brottats och slagits på skoj, eller alla skrattanfall ja får då ja e me dej, ja skulle kunna skriva om hur otroligt mycke ja älskar dej, de går inte att beskriva me ord.
du e mitt allt Tobias Tagewall Fransson.
och ja kommer aldrig nånsin lämna dej.


you turned my world up side down


ja kan inte leva utan dej vid min sida.

i need you beside me

06/09-11 bästa dagen i mitt liv.

grattis på födelsedagen älskling.
de kanske inte vart världens bästa födelsedag,
förlåt.
ja älskar dej sjukt mycke<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0